Мережа преміальних продуктових супермаркетів Waitrose зіграла на відомій непередбачуваності британської погоди влітку за допомогою географічно орієнтованої гіперреактивної кампанії.
У співпраці з медіафірмою Vidsy мережа супермаркетів створила два «сонячних» відеоролики, які з’являться на YouTube та в платних соціальних мережах, коли температура в певних місцях підніметься вище 24°C.
Крім того, статична медійна реклама показуватиме повідомлення «Добре для дощових днів» на синьому, жовтому та рожевому фоні, яке запускатиметься, коли в певній місцевості очікується більше 2 мм опадів.
У посушливі дні з’являтиметься повідомлення «Добре для сонячних днів».
Waitrose повідомив про втричі більшу кількість нових клієнтів, ніж очікувалося, а також про збільшення кількості вподобань, коментарів та поширень у соціальних мережах.
«Британське літо, як відомо, дуже мінливе, часто в різних регіонах, і це має величезний вплив на те, що люди хочуть їсти. Тож вперше ми набагато краще реагуємо на дощ чи сонце, пропонуючи меню, що базується на місцевих погодних умовах», — сказала Сара Гуд, керівниця маркетинг-відділу у соціальних мережах Waitrose.
Кампанія є продовженням кампанії бренду «Good right now», розробленої креативним агентством Saatchi & Saatchi, і триватиме впродовж усього літа.
Платформа даних, на якій базується кампанія, була розроблена власними силами Waitrose.