У Фінляндії з’явилась інсталяція з собакою в автомобілі, що страждає від спеки
03 Лип 2024, 12:28

У Фінляндії з’явилась інсталяція з собакою в автомобілі, що страждає від спеки

Хоча літо у Скандинавії не завжди особливо спекотне, собаки з їхнью шерстю схильні до теплових ударів навіть за помірних температур. Влітку собак ніколи не можна залишати самих в машині, адже температура в салоні автомобіля може небезпечно підвищуватися навіть у похмурі дні.

Незважаючи на те, що рівень обізнаності щодо цієї проблеми зріс, влада скандинавських країн все ще отримує численні повідомлення про собак, залишених у гарячих автомобілях щоліта.

Cвоєю новою кампанією провідний бренд по догляду за домашніми тваринами Musti Group хоче проінформувати як власників собак, так і перехожих, які можуть натрапити на собак, залишених в машині влітку.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Зіркою кампанії є робот-собака, який показує, як швидко автомобіль перетворюється на смертельну пастку для домашніх улюбленців. Робот імітує симптоми теплового удару, а його рухи зумовлені температурою всередині автомобіля, в якому він перебуває.

Робот створений шляхом поєднання 3D-друкованих деталей, штучного хутра тварин та мехатроніки. Рухи собаки заздалегідь закодовані, вони імітують симптоми теплового удару і спрацьовують за допомогою теплових датчиків, розміщених всередині автомобіля. Лаурі Лаатікайнен, інженер, відповідальний за робототехніку в Interactive Inuits, стверджує, що спека всередині автомобіля створює проблеми навіть для несправжнього собаки.

Собака-робот подорожує Фінляндією, зупиняючись у місцях, де виникає найбільше небезпечних ситуацій: на автостоянках, парковках супермаркетів та інших місцях, куди люди приїжджають на машині і можуть подумати, що безпечно залишити собаку на короткий час.

Кампанія була створена фінським агентством Erma&Reinikainen і підтримується загальнонаціональною зовнішньою рекламою, рекламою на радіо та в соціальних мережах, і її мета — заохотити людей повідомляти про будь-які небезпечні ситуації, свідками яких вони стають, і, що найважливіше, ніколи не залишати своїх собак наодинці в машині влітку.

Розкажіть друзям про новину