LG використав ШІ та кондиціонер, щоб допомогти жінкам полегшити симптоми менопаузи
03 Лип 2024, 11:55

LG використав ШІ та кондиціонер, щоб допомогти жінкам полегшити симптоми менопаузи

Компанія LG розпочинає бета-тестування свого нового проєкту та функції — Menopause Mode. Інтегруючи штучний інтелект, технологію підключення ThinQ та смарт-годинники, бренд може запропонувати рішення для виявлення та швидкого реагування на серйозну проблему, з якою стикаються жінки в менопаузі — припливи, хвилі тепла, що спричиняють дискомфорт і впливають на сон, погіршуючи загальне самопочуття.

Ініціатива, створена агенцією AlmapBBDO, використовує застосунок для смарт-годинників, поєднуючи носимі технології з кондиціонером LG.

Застосунок відстежує температуру тіла, частоту серцевих скорочень і рівень кисню в крові в режимі реального часу, визначаючи припливи жару вночі і надсилаючи негайну команду кондиціонеру LG Dual Inverter + AI для швидкого і ефективного охолодження приміщення. Після 10 хвилин охолодження пристрій повертається до температури, яку спочатку встановив користувач.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

За оцінками Бразильського інституту географії та статистики (IBGE), близько 29 мільйонів жінок у Бразилії наразі перебувають у менопаузі — приблизно 7,9% жіночого населення країни. Третина з них під час менопаузи відчуває припливи від помірних до сильних, що суттєво впливає на якість їхнього життя.

Незважаючи на те, що менопауза є неминучою частиною життя багатьох жінок, вона все ще навряд чи є поширеною темою для розмов. Нещодавнє дослідження, проведене компанією Essity, яка займається питаннями гігієни та здоров’я, в ході якого було опитано 2000 бразильських жінок, показало, що 7 з 10 респонденток (69%) погоджуються з тим, що менопауза все ще є табу — і це стосується не лише Бразилії.

Окрім ролика, що представляє нову технологію, проєкт включає креативні ініціативи та диджитал контент про менопаузу.

Розкажіть друзям про новину