У кожного своя причина: ролик показав, чому люди переносять номер з інших мереж
02 Лип 2024, 16:57

У кожного своя причина: ролик показав, чому люди переносять номер з інших мереж

Тарифи, гігабайти, швидкість чи все разом? У кожного свої причини залишатися з оператором мобільного зв’язку або переходити до іншого без зміни номера. Різну мотивацію людей lifecell показав у новому яскравому відео. 

Ролик присвячений послузі MNP — це перенесення номера від одного оператора до іншого із повним його збереженням включно з кодом. 

Відео стало продовженням нещодавньої комунікації, яка проходила під гаслом «Більшість переносить номер до lifecell». Адже за статистикою НКЕК, найчастіше переходять саме до lifecell: за 5 останніх років до мережі оператора приєдналося понад 305 тисяч абонентів. Нинішня кампанія акцентує на мотивах перенесення. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Ці мотиви зазначили в опитуваннях ті, хто переніс номер. Тому ми як чесний оператор не вигадуємо нічого нового, а транслюємо те, що дійсно вважається причиною. Ми виділили основні мотиви. Звичайно, їх існує більше, але не всі можна описати коротко і влучно.
Аві Щупак
керівниця маркетингових комунікацій lifecell

Процес створення відео не минувся без пригод. Спершу намагалася завадити злива, а потім робота комунальних служб. Річ у тім, що на обраній локації незадовго до фільмування зрізали гілки й верхівки дерев. Тому картинка несподівано змінилась. Утім, авторам все одно вдалося зробити відео таким, як планували. 

Реклама, де про причини перенесення номера до lifecell розкажуть різні герої, з’явиться на ТБ, в інтернеті, на білбордах й інших носіях зовнішньої реклами.

Розкажіть друзям про новину