KFC подарує смажену курку за помічену гру рукою під час футбольного матчу
01 Лип 2024, 12:45

KFC подарує смажену курку за помічену гру рукою під час футбольного матчу

До матчу Іспанія-Італія KFC запустила кампанію «Si hay mano, hay pollo de KFC hecho a mano», яка була розроблена креативним агентством PS21.

Починаючи з матчу між Іспанією та Італією, в якому «Ла Роха» виграла з різницею в один гол, будь-яка гра рукою, вчинена гравцем і освистана суддею, буде відзначатися безкоштовною смаженою куркою для всіх користувачів, які замовили її в застосунку KFC. Акція буде активована в момент руху руки, і користувачі матимуть обмежений час, щоб отримати безкоштовну курку.

Кампанія, яка дебютувала в диджитал, продовжиться під час матчу Іспанія-Албанія, матчів 1/8 фіналу за участі Іспанії та матчів інших команд у чвертьфіналі, півфіналі та фіналі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину