Американська компанія з продажу іграшок Toys «R» Us створила, як вона стверджує, перший рекламний ролик з використанням нового ШІ-інструменту перетворення тексту у відео Sora від OpenAI.
Sora може генерувати відео тривалістю до однієї хвилини на основі текстових підказок.
Продакшн-відділ компанії Toys «R» Us Studios у партнерстві з креативним агентством Native Foreign зняв ролик, який розповідає про те, як засновник Чарльз Лазарус створив бренд і його маскота — жирафа Джеффрі.
Sora дозволила створити контент всього за кілька тижнів, якраз до прем’єри на Каннських левах, продемонструвавши, як маркетологи можуть заощадити час і гроші, використовуючи інструменти генеративного штучного інтелекту.
«Креативна індустрія переживає ренесанс, як і Toys «R» Us, — сказав головний креативний директор Native Foreign Нік Клеверов. — Завдяки Sora ми змогли розповісти цю неймовірну історію з надзвичайною швидкістю та ефективністю. Toys «R» Us — ідеальний бренд для реалізації цієї ШІ-стратегії, і ми раді співпрацювати з їхньою творчою командою, щоб допомогти очолити наступну хвилю інноваційного сторітелінгу».