Оззі Осборн закликав підлітків не нюхати електролітний порошок у ролику Liquid Death
26 Чер 2024, 15:58

Оззі Осборн закликав підлітків не нюхати електролітний порошок у ролику Liquid Death

Бренд консервованої води Liquid Death досяг піку у колабораціях зі знаменитостями у своїй новій кампанії.

У рекламному ролику рокер Оззі Осборн застеріг підлітків не вживати електролітну суміш Death Dust від Liquid Death, або робити з нею щось ще більш небезпечне.

Death Dust — це суміш, яку додають у воду, щоб забезпечити організм електролітами, необхідними для підтримання водного балансу. Проте, Liquid Death отримує багато коментарів у своєму Instagram про те, що молоді люди, очевидно, нюхають цю суміш.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Так з’явилася соціальна реклама від Осборна, людини, яка історично не звикла до кокаїна у носі.

Ця реклама з’явилася в той час, коли Liquid Death випустили свою останню партію Death Dust, в якій, за словами бренду, значно підвищили інтенсивність смаку.

Розкажіть друзям про новину