Подобається змішувати кетчуп з майонезом або навіть додавати трохи солодкого перцю чилі? Heinz запустив «Every Sauce» — поєднання не одного, не двох, а цілих 14 соусів з асортименту бренду.
Експерименти зі смаками не є чимось новим для культового бренду, адже за свою 150-річну історію він створив багато незвичайного — від трюфельного майонезу до кетчупу з маринованими огірками.
«Every Sauce» поєднує в собі наступні соуси: Heinz Burger Sauce, Garlic Sauce, Aioli Sauce, Smokey Baconnaise, Sweet Chilli, Chip Sauce, Saucy Sauce, Mayoracha, Mayomust, Truffle Mayo, Garlic & Caramelised Onion Mayo, Curry Ketchup, Pickle Ketchup та Smokey Bacon Ketchup.
Новий смак був натхненний дослідженням компанії Heinz, згідно з яким майже чверть (23%) британців зізналися, що вони одержимі приправами. Також дослідження показало, що середньостатистична людина має вдома п’ять приправ, а 15% мають 10 або більше.
Одного соусу недостатньо для більш ніж семи з 10 (73%) людей, які зізнались, що використовують кілька соусів одночасно. Багато хто любить змішувати ці соуси, але більшість (57%) змішують максимум два, а 9% готові змішати п’ять або більше, щоб отримати ідеальний смак.
Щоб отримати цей незвичайний соус, Heinz просить потенційних переможців пройти тест. 100 пляшок будуть розіграні 28 червня випадковим чином серед тих, хто набере найбільшу кількість балів.