Джмелі, що фліртують, представили абсолютно новий погляд на рекламу автомобілів у кампанії агенції FCB London «Honeyed Love», присвяченій запуску новітнього позашляховика Škoda Kodiaq.
У ролику джміль опинився в Kodiaq і вирушив в сімейну подорож, а його кохана слідувала поруч з автомобілем, намагаючись не розлучитися.
У той час як джміль, що вільно літає, робив все можливе, щоб не відставати від Kodiaq, джміль всередині автомобіля шукав способи возз’єднатися.
Мередіт Келлі, керівниця відділу глобального маркетингу компанії Škoda, сказала: «Коли ви перетворюєте рекламу автомобіля на історію кохання, ви захоплюєте свою аудиторію. Історії кохання ніколи не бувають старомодними, це завжди щирий і розумний спосіб налагодити зв’язок з нашими споживачами».
FCB London створила серію диджитал активів та фотографій, щоб побудувати інтегровану глобальну кампанію, яка охоплюватиме телебачення, кіно, диджитал, платні соціальні мережі, білборди та зовнішню рекламу.