McDonald’s запропонував пляжний рушник замість іграшки в Хеппі Міл
24 Чер 2024, 13:29

McDonald’s запропонував пляжний рушник замість іграшки в Хеппі Міл

Цього року McDonald’s вже змусив людей говорити про себе, оскільки ще в травні компанія оголосила, що оновить свій класичний Хеппі Міл кількома абсолютно новими позиціями.

Італійський McDonald’s вирішив першим почати дивувати своїх споживачів і додав до класичного Хеппі Мілу замість традиційної іграшки безкоштовний пляжний рушник.

Користувач @colonelsanders69 опублікував відео у TikTok, у якому він замовив Хеппі Міл з пляжним рушником. Рушник виявився достатньо великим і містив зображення картоплі фрі з логотипом McDonald’s на ньому.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
@colonelsanders69 Getting the Italian McDonald’s beach towel! 🇮🇹 #italy #travel #mcdonalds #rome #vacation #italy🇮🇹 #italyvacation #fastfood #beachvibes #beachtowel #mcdonalds #mcdonaldssecrets #europeansummer #europe #italytiktok @Poopyspoon ♬ Pennies From Heaven – Remastered – Louis Prima

Відтоді пляжні рушники стали вірусними, а хтось на Reddit навіть створив пост із проханням до тих, хто збирається до Італії, привезти пляжний рушник McDonald’s до Нью-Йорка.

Traveling to Italy? Please bring back a promotional McDonald’s beach towel to NYC!
byu/adammash1 inItalyTravel

Розкажіть друзям про новину