Dentsu UK та Ireland представили мурал на Юстон-роуд, одній з найбільш завантажених вулиць Лондона, який має на меті привернути увагу до проблеми забруднення повітря.
Створений у партнерстві з неурядовою організацією Global Action Plan, мурал «This Campaign Sucks» приурочений до Дня чистого повітря 2024 року і має на меті привернути увагу до неприйнятного рівня забруднення повітря в Лондоні шляхом інформування громадськості про те, що вони можуть зробити, аби змінити ситуацію на краще.
Фарба, використана для муралу, матиме екологічно чисте прозоре покриття, яке може зменшити кількість шкідливих речовин у повітрі на 73% при нанесенні на бетон і цеглу та до 36% на вініл.
Мурал, створений міжнародним агентством та мистецькою організацією Global Street Art, є частиною прагнення Dentsu до пошуку трансформаційних рішень найбільшої проблеми, що стоїть перед бізнесом та громадами.
«Наш звіт «Бачення споживача 2024» виявив, що 79% британських споживачів віддають перевагу брендам, які пропонують рішення, що не лише мінімізують негативний вплив на світ, але й відновлюють та створюють позитивний вплив на навколишнє середовище», — зазначила Памела Статхакі, керівниця відділу сталого розвитку Dentsu в регіоні EMEA.
«Соціальна відповідальність повинна стати основною цінністю в кожному бізнесі, і ми повинні краще просувати та демонструвати, як бренди можуть впроваджувати зміни. Ми пишаємося тим, що співпрацюємо з такою відданою своїй справі благодійною організацією, як Глобальний план дій, яка не лише сприяє змінам на глобальному рівні, а й реально змінює життя людей у місцевих громадах».
Створена компанією Pureti, що надає екологічні послуги, так звана технологія Reactivair використовує діоксид титану для перетворення розщеплених забруднювачів на солі.
За оцінками уряду Великої Британії, забруднення повітря є причиною приголомшливих 36 000 смертей у країні щороку, а Всесвітня організація охорони здоров’я підкреслює, що ця проблема є найбільшим екологічним ризиком для здоров’я, з яким всі стикаються сьогодні.