Українські бренди долучилися до флешмобу на X про ненависть до росіян
20 Чер 2024, 16:16

Українські бренди долучилися до флешмобу на X про ненависть до росіян

На платформі X(Twitter) набрав популярності тренд, де користувачі з різних країн заявляють, що ненавиділи росію задовго до того, як це стало мейнстрімом.

Новина за темою
«Я ненавидів росіян до того, як це стало мейнстрімом»: на платформі X з’явився новий тренд

Деякі твіти звичайних користувачів з різних куточків світу набрали мільйони переглядів та багато поширень.

Тепер українські бренди долучилися до цього флешмобу:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину