Автомобільні інструкції є одними з найменш читабельних книг у світі. Щоб змінити цю ситуацію, німецький виробник автомобілів Audi у Іспанії та креативна агенція Ogilvy Barcelona залучили літературну вогневу міць для стимулювання читацького інтересу в рамках кампанії під назвою «Handbook Novels».
Як видно з наведеного вище кейсу, агентство найняло сімох авторів для написання коротких оповідань, що містять ключові слова з посібника. На веб-сайті ці ключові слова можна було переглянути, натиснувши на них, що відкривало сам посібник. Приємним дизайнерським штрихом стало те, що ключові слова з’являються в одному й тому ж фізичному місці в художньому творі та в посібнику, що стало цікавим викликом для авторів.
За словами Ogilvy, проект, розроблений спільно з видавництвом Penguin Random House, читачі в середньому переглядали 24 хвилини.
«Я написав історію з повною свободою, а потім адаптував технічні слова, — розповів один з авторів, Мікі Отеро. — У деяких випадках мені доводилося змінювати цілу сторінку: нелегко вставити слово «антифриз» у розмову двох закоханих, коли двоє інших персонажів ось-ось поб’ються! Це було нелегко, але часом дуже цікаво».