18 Чер 2024, 11:27

Dunkin’ Donuts запросив креаторів стати стажерами з просування лінійки холодних напоїв

Міжнародна мережа кондитерських закусочних Dunkin’ Donuts дала DunKings — вигаданому поп-гурту на чолі з амбасадором бренду Беном Аффлеком, який зіграв головну роль в рекламному ролику до Суперкубку, — перерву на літо.

Саме тому мережа розгорнула епізодичну кампанію навколо групи Dunkin’Terns на чолі з актором та коміком Віллом Арнеттом і Corporate Natalie, креаторкою і самоназваною «генеральною директоркою з жартів про роботу з дому».

Рекламний ролик «Orientation» представив команду стажерів, і хоча Аффлека в рекламі немає, в ній присутній несправний робот, створений, щоб нагадувати актора. Ролик також представив концепцію «Big Dunkin’ Iced Energy», обігруючи сленг, який продовжує з’являтися в рекламних кампаніях, оскільки бренд прагне просувати свої напої з льодом цього літа.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Кампанія триватиме протягом усього сезону, оскільки команда стажерів випускатиме «літні проєкти», які рекламують різні холодні напої.

Креатив був створений у співпраці з Artists Equity, продюсерською компанією, яку Аффлек заснував разом з Меттом Деймоном.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео