Креативне агентство Mother London запустило найбільшу крос-платформну кампанію KFC у Великобританії, закликаючи всіх «повірити в курку» за допомогою танцювального відео у стилі флешмобу.
У сучасному світі, де технології, політика та економіка вносять більше плутанини, ніж заспокоєння, KFC хоче, щоб кожен почав вірити у свою курку. І агентство робить це в гумористично-шанобливий спосіб, коли люди починають танцювати і граціозно хитати головами, як курки.
Один за одним вони кидають свої справи і заражаються курячим танцем, повільно збираються і рухаються до місця, де курка витанцьовує під музику в оточенні людей.
«Повірте в курку — це не просто слоган. Він втілює почуття, які поділяє кожен, хто доторкається до KFC. Наявність однієї простої істини в основі того, що ви робите, робить вас по-справжньому сильними, — сказав виконавчий креативний директор Mother Мартін Роуз. — Ви можете встати і виділитися. У той час як наші конкуренти можуть бавитися з куркою (ми не маємо до цього претензій), ми просто повертаємо курку на її законне місце — на вершину».
Прем’єра ролика відбулась під час трансляції матчу-відкриття Євро-2024 між Німеччиною та Шотландією на телеканалі ITV1 14 червня.