Енн Гетевей, Зендея та Лю Іфей вирушили у подорож до самовдосконалення у кампанії Bulgari
17 Чер 2024, 11:43

Енн Гетевей, Зендея та Лю Іфей вирушили у подорож до самовдосконалення у кампанії Bulgari

Ювелірний бренд Bulgari представив нову рекламну кампанію «Eternally Reborn» за участю глобальних амбасадорів бренду — акторок Енн Гетевей, Зендеї та Лю Іфей.

Відзначаючи 140-річну спадщину безперервного оновлення, Bulgari запрошує у подорож до самовдосконалення, натхненну своїми творіннями. Дорогоцінні шедеври бренду виступають унікальними талісманами, які вловлюють світло нового світанку, дарують силу та впевненість для особистісного зростання.

У кампанії зірки розкривають свої багатогранні особистості, переживаючи в Римі момент самопізнання та постійного оновлення. Музи Bvlgari прогулюються вражаючими пам’ятками Вічного міста, їхні образи мерехтять у захоплюючій грі дзеркал, що відображають кожну грань та унікальну еволюцію кожної з них.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Подібно до нескінченних перспектив, що відкриваються на поверхні дорогоцінного каменю, ця гра віддзеркалень досліджує багатогранну природу кожної людини в пошуках нової версії себе.

Героїні кампанії демонструють витвори колекції Aeterna, які з’являються як зачаровуючі акценти протягом усього відео.

Розкажіть друзям про новину