Для запуску лімітованої серії піци Domino’s Pepperoni-Roni, яка містить на 150% більше пепероні, ніж звичайна піца, агенція Havas Malaysia «пеперонізувала» знаковий логотип Domino’s, замінивши три білі крапки на шматочки пепероні.
Логотип з «пепероні» вперше з’явився на вивісці ресторану Domino’s у Субанг-Джая, і, можливо, незабаром з’явиться у багатьох інших торгових точках.
Перехожі, які помітили шматочки пепероні, змогли придбати лімітовану піцу зі знижкою 50%, показавши фотографію «пеперонізованого» логотипу співробітнику Domino’s.
«Пеперонізація» продовжилася в соціальних мережах, коли Domino’s перетворила вибрані сториз на своїй сторінці в Instagram на довгий ряд шматочків пепероні. Ті, хто достатньо пепероні-божевільний, щоб прокрутити сторінку до кінця, будуть винагороджені спеціальною пропозицією.
Domino’s також закликав шанувальників перевірити свою любов до пепероні за допомогою гри в Instagram. Їм було запропоновано надіслати повідомлення Domino’s з емодзі піци Пепероні, а потім натиснути на емодзі, щоб відкрити приховану гру. Для отримання безкоштовної піци потрібно набрати 15 балів, а для отримання річного запасу піци — 50 балів.