Coca-Cola запустила кампанію, присвячену футбольним ритуалам вболівальників до Євро 2024.
Кампанія #TheRitualCup, що стартувала 1 червня, базується на дослідженні бренду, яке показало, що 50% європейських вболівальників вірять, що їхні ритуали принесуть удачу їхній команді. Майже третина (30%) вболівальників готові вдягнути одяг навиворіт, 19% — взути нестандартне взуття, а 38% — триматимуть пальці схрещеними протягом усього матчу.
Кампанія була розроблена агентством WPP Open X під керівництвом David Madrid та за підтримки Design Bridge and Partners, VML, Ogilvy та Hogarth.
#TheRitualCup включає в себе два ролики, які демонструють дивні тілесні метаморфози.
У ролику «Fingers» жінка спостерігає за пенальті на останній хвилині матчу, де схрещує пальці рук, а потім пальці ніг. Від напруги її пальці проростають маленькими рученятами, які, в свою чергу, схрещують пальці.
Ролик «Kneeling» показав чоловіка, який стоїть на колінах і спостерігає за матчем, що наближається до завершення, у якому його команда лідирує. Згодом оголосили, що буде 10 хвилин додаткового часу, через що він розплакався. На його ногах з’явились очі, з яких ллються сльози.
Джон Сейлер, керівник відділу спорту та ігор Європейського операційного підрозділу, та Марта Карреас Кансело, старша директорка з креативної стратегії The Coca-Cola Company, розповіли, що реклама «з гумором драматизує деякі з ритуалів, до яких вдаються затяті футбольні вболівальники, щоб підтримати свої команди — від стояння на колінах протягом гри до схрещування пальців на обох руках і навіть на ногах».
Coca-Cola є офіційним безалкогольним спонсором Євро протягом 36 років.