«Музей Їжі» від родини брендів МХП: культурна подія про історію їжі в Україні
11 Чер 2024, 17:32

«Музей Їжі» від родини брендів МХП: культурна подія про історію їжі в Україні

МХП як кулінарна компанія прагне зробити життя споживачів простішим і зручнішим: прибрати зайві клопоти, пов’язані з приготуванням їжі і вивільнити час на більш важливі заняття.

Ми досліджуємо потреби й смаки українців у їжі, створюємо рішення та пропозиції, які відповідають цим потребам і смакам, працюємо над ще більшою зручністю наших продуктів. І, звісно, розповідаємо споживачам, наскільки їхнє життя може бути простішим завдяки кулінарним рішенням від МХП.
Олег Шмуляєв
заступник голови правління з маркетингу МХП

Для того, щоб показати аудиторії, якою була історія та традиції їжі українців та як еволюціонувала культура споживання і яке місце в ній посідають зокрема і бренди компанії МХП, було розроблено і втілено у життя «Музей Їжі». 

Мета і завдання проєкту

«Музей Їжі» від родини брендів МХП — це культурна подія у попап форматі, яка мала на меті більше розповісти українцям про культуру та історію їжі в Україні. А ще — розкрити цінність, красу та важливість української кухні.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Одними із стрижневих завдань проведення заходу стало знайомство відвідувачів Музею просто неба з брендами компанії МХП, створення умов для дегустації готових страв з продукції брендів, а також умов для створення UGC (user generated content).

«Музей Їжі»: що це і з чим їдять

«Музей Їжі» складався з різних елементів. Інформаційно-інтерактивний стенд із цікавинками з історії та культури їжі: якими стравами багаті різні регіони України, чим любив ласувати Іван Франко, наскільки особливими є для української кухні курячі гомілки. Там гості музею могли дізнатися про традиційні страви різних регіонів, унікальні факти про улюблені інгредієнти українських страв, звички наших поетів та багато іншого. Стенд підготували команда брендів МХП спільно з експертами Ігорем Лільо, Маріанною Душар і Льолею Ландою.

Окрім цього, у «Музеї Їжі» протягом двох днів працював власний фудкорт. На ньому можна було поласувати стравами від брендів МХП «Наша Ряба», «Апетитна», «М’ясомаркет», «Супер Філео», Döner Маркет: гомілками «Батерфляй», пловом, який куштували два президенти, ковбасками барбекю тощо. Кулінарні батли «Супер Шефео» від бренду «Супер Філео» та Аліка Мкртчяна, майстер-класи з приготування борщу та ліпки вареників від шеф-кухарки Ірини Рудневської, кулінарні квізи і розіграші подарунків стали родзинкою у масштабній програмі «Музею».

Встановлення Рекорду України

19 травня в межах «Музею Їжі» відбулося встановлення Рекорду України в номінації «Найбільша кількість гомілок, приготованих на грилі, в одній локації» від бренду «Наша Ряба» та шеф-кухаря, креативного директора кулінарного напряму МХП Аліка Мкртчяна. Гості заходу могли спостерігати, як на 30 мангалах рум’янились 3 949 курячих гомілок, а після встановлення Рекорду і поласувати ними.

Результати

За два дні (перший — із безкоштовним входом, другий — вхід платний) «Музей Їжі» відвідали понад 13 000 осіб, що демонструє високе зацікавлення аудиторії. Таку кількість гостей можна порівняти з аналогічними подіями на вікенд, котрі проводяться у Києві: «Кураж базар», «Вулична їжа» тощо.

На фудкорті від брендів МХП вдалося реалізувати понад 100 позиції з меню, провести дегустацію готових страв з продукції брендів «Супер ФілеО», «Апетитна» та «Наша Ряба».

У медійному полі отримали понад 4 000 000 контактів з аудиторією, понад 300 одиниць UGC (user generated content), що допомогло оптимізувати бюджет на просування і постанонсування івенту. Та безцінний досвід споживання продукції брендів МХП у готовому вигляді.

Розкажіть друзям про новину