Зірка серіалу «У кращому світі», британська акторка та телеведуча Джаміла Джаміль взяла на себе роль антрополога в кампанії Elf «Peculiar Behavior» від агенції Madwell, щоб розкрити людську пристрасть до ідеального сяйва, викликаного поцілунками сонця. Назвіть це етнографією в косметичних масштабах.
Ця кампанія досліджує культурний вплив рідкого бронзера Elf Bronzing Drops.
Веселий рекламний ролик, що нагадує дослідницьку телепрограму, зобразив Джамілу як безстрашну антропологиню, яка вирушає в насичену подіями експедицію. Одягнена у твідовий піджак і озброєна біноклем, її героїня втілює дух класичного британського дослідника. Її місія? Вивчити та задокументувати відчайдушні заходи, на які сучасні «гомо сапієнс» підуть заради яскравого літнього сяйва.
У своїх спостереженнях Джаміль помічає молоду дівчину в її «природному середовищі існування», яка таємно цупить бронзера Elf Bronzing Drops у своєї сестри. В аеропорту помічає вражаюче сяючу молоду людину, що вирізняється з-поміж інших мандрівників, які страждають від джетлагу. Що ж це за таємна зброя? Бронзер Elf, які, здається, змушують навіть найбільш втомлених мандрівників виглядати так, ніби вони щойно повернулися з тропічного відпочинку.
Реклама досягає свого піку, коли героїня Джаміли на галасливій міській вулиці відкриває власний флакончик косметичного засобу, і люди намагаються роздобути цей продукт.
«Elf Bronzing Drops — це продукт номер один, який наша спільнота запитує у нас все частіше. У дусі дивувати, захоплювати та розважати нашу аудиторію — з цим несподіваним ельфійським поворотом ми дали волю своїй уяві, — говорить Корі Марчізотто, маркетинг-директор Elf Beauty. — Наша спільнота розумна, весела і безсоромно експресивна. Вони, по суті, пишуть сценарій для нас».
«У ролику ми в ігровій формі показуємо високий рівень попиту на продукт, а також демонструємо його властивості та трансформаційний вплив на колір обличчя», — додала представниця агенції Madwell.