Платформа Pinterest запустила нову креативну бренд-кампанію. Це візуальне видовище позиціонує Pinterest як платформу, де шлях самопізнання перетворюється на пригоду.
Кампанія — це кінематографічна подорож фантастичним світом Pinterest. Це місце, де розрізнені ідеї сходяться, створюючи унікальний світ для кожного користувача. Вона натхненна реальними історіями користувачів Pinterest і демонструє платформу як простір, де процвітає креатив та індивідуальність.
Ксанта Веллс, віце-президент з глобального креативу Pinterest, розглядає платформу як «магічну середину». Це простір, де користувачі можуть відкривати та формувати свою унікальну ідентичність. Це виходить за межі пошуку та збереження, а також шопінгу.
Кампанія була створена повністю власними силами креативного відділу Pinterest.
Кампанія складається з декількох роликів, кожен з яких висвітлює окремий аспект Pinterest. В одному з них метафорична Аліса спускається в кролячу нору, надихаючись речами, які вона ніколи б не шукала, і врешті-решт знаходить себе.
Інший ролик, натхненний реальною історією користувача, який навчився в’язати на Pinterest, показує, як Pinterest може допомогти реалізувати ідеї.