З моменту свого заснування KFC є джерелом натхнення для ресторанів по всьому світу.
Це розуміння лежить в основі нової креативної кампанії, яка перетворила імітаторів KFC на «амбасадорів», що просувають його автентичність.
Кампанія використала зображення ресторанів та різних представлень продукту, а також культового відерця, натхненного естетикою KFC, щоб підтвердити перевагу безпомилкового рецепту полковника Сандерса.
Кампанія «Kentucky Style» включає список локацій, продуктів і точок продажу, які мають схожу іконографію з KFC, демонструючи його еталонність і встановлюючи зв’язок зі споживачами. Слоган «Стиль Кентуккі скрізь, смажена курка з Кентуккі — тільки тут» підсилює ідею культовості та прославляє KFC як приклад для наслідування.