Мессі, Бекхем та інші зірки футболу надихнули на боротьбу з тиском під час змагань у ролику Adidas
05 Чер 2024, 12:27

Мессі, Бекхем та інші зірки футболу надихнули на боротьбу з тиском під час змагань у ролику Adidas

Adidas розпочав кампанію, присвячену боротьбі з тиском на футбольному полі. Робота з’явилася напередодні двох великих футбольних змагань — ЄВРО-2024 та COPA90 (остання є головною подією Південної Америки).

У ролику «You Got This», який озвучив Девід Бекхем, знялися Ліонель Мессі, Джуд Беллінгем та Флоріан Віртц.

«Ми поставили собі за мету допомогти переосмислити розповідь про тиск і зосередитися на нашому гаслі — «Ти зможеш», щоб надихнути наступне покоління, а також мотивувати елітних спортсменів досягати своїх можливостей на полі», — говорить Флоріан Альт, віцепрезидент з глобальних бренд-комунікацій Adidas.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Поштовхом для кампанії стало дослідження, яке бренд провів у партнерстві з Neuro11, щоб вивчити, як мозок конкурентів реагує на тиск. «Результати показали, що елітні спортсмени справляються з тиском на 40% ефективніше під час відповідальних моментів, таких як пенальті», — розповідає Альт.

Участь Бекхема в цьому дослідженні є помітною, адже він зазнав публічного цькування після поразки Англії на Чемпіонаті світу 1998 року. «Вибір партнерів для цієї ітерації кампанії був зроблений на основі їхнього справжнього зв’язку та досвіду боротьби з тиском, особливо в контексті футболу, — каже Альт. — Хоча кожен гравець має власну унікальну історію, ця кампанія має на меті розкрити спільний досвід того, як елітні гравці справляються з тиском, особливо коли представляють свою країну — чи то в якості чинних чемпіонів, чи то під час дебютного виступу на світовій арені».

Пізніше цього року кампанія «You Got This» розшириться за рахунок реклами, пов’язаної з іншими міжнародними подіями.

Розкажіть друзям про новину