Мессі, Бекхем та інші зірки футболу надихнули на боротьбу з тиском під час змагань у ролику Adidas
05 Чер 2024, 12:27

Мессі, Бекхем та інші зірки футболу надихнули на боротьбу з тиском під час змагань у ролику Adidas

Adidas розпочав кампанію, присвячену боротьбі з тиском на футбольному полі. Робота з’явилася напередодні двох великих футбольних змагань — ЄВРО-2024 та COPA90 (остання є головною подією Південної Америки).

У ролику «You Got This», який озвучив Девід Бекхем, знялися Ліонель Мессі, Джуд Беллінгем та Флоріан Віртц.

«Ми поставили собі за мету допомогти переосмислити розповідь про тиск і зосередитися на нашому гаслі — «Ти зможеш», щоб надихнути наступне покоління, а також мотивувати елітних спортсменів досягати своїх можливостей на полі», — говорить Флоріан Альт, віцепрезидент з глобальних бренд-комунікацій Adidas.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Поштовхом для кампанії стало дослідження, яке бренд провів у партнерстві з Neuro11, щоб вивчити, як мозок конкурентів реагує на тиск. «Результати показали, що елітні спортсмени справляються з тиском на 40% ефективніше під час відповідальних моментів, таких як пенальті», — розповідає Альт.

Участь Бекхема в цьому дослідженні є помітною, адже він зазнав публічного цькування після поразки Англії на Чемпіонаті світу 1998 року. «Вибір партнерів для цієї ітерації кампанії був зроблений на основі їхнього справжнього зв’язку та досвіду боротьби з тиском, особливо в контексті футболу, — каже Альт. — Хоча кожен гравець має власну унікальну історію, ця кампанія має на меті розкрити спільний досвід того, як елітні гравці справляються з тиском, особливо коли представляють свою країну — чи то в якості чинних чемпіонів, чи то під час дебютного виступу на світовій арені».

Пізніше цього року кампанія «You Got This» розшириться за рахунок реклами, пов’язаної з іншими міжнародними подіями.

Розкажіть друзям про новину