Шоколадний бренд Cadbury представив батончик Dairy Milk & More у захоплюючій кампанії від креативної агенції VCCP London, яка показує, наскільки солодкі ласощі можуть відволікати увагу.
Любителі шоколаду оцінять — на полицях магазинів з’явився новий батончик Cadbury, і він великий. Щоб прорекламувати цю новинку, виробник шоколаду випустив два рекламні ролики, які демонструють, наскільки відволікаючими можуть бути ці ласощі.
У кожному ролику герої, здається, забувають про все, що відбувається навколо них, опиняючись у світі шоколадних мрій, коли вони дивляться на горіхову начинку. Ці сценарії ефективно демонструють привабливість батончика.
Реклама вирізняється своєю здатністю викликати відчуття апетитної інтриги щодо нового продукту. Роблячи її знайомою та затишною, вона несе в собі типове дружнє, сімейне відчуття, яке глядачі звикли бачити в рекламі Cadbury.