Грайлива кампанія розповіла молоді, чому «голосування — це до біса гаряче»
04 Чер 2024, 12:27

Грайлива кампанія розповіла молоді, чому «голосування — це до біса гаряче»

Агенція Saatchi & Saatchi змінює правила гри перед загальними виборами 4 липня сміливою та нетрадиційною кампанією «Voting is Hot AF».

Спираючись на дані про те, що 40% 18-24-річних вважають звичайних виборців більш привабливими, позапартійна ініціатива використовує сучасну культуру знайомств, щоб надати голосуванню сексуального забарвлення і зробити його більш привабливим для демографічної групи, яка найменше схильна до відвідування виборчих дільниць.

Відмовившись від типової червоної лінії в урядових комунікаціях, кампанія використовує яскраві, грайливі дизайни та слогани, які переосмислюють знак голосування «X» як символ привабливості.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Ця креативна стратегія спрямована на вирішення «надзвичайної ситуації» низької явки виборців серед молоді, коли лише половина 18-24-річних зазвичай бере участь у голосуванні.

Інші дані опитування YouGov показали, що постійні виборці сприймаються як більш розумні та надійні, а також більш позитивні у сценаріях знайомств. Так, 18% вважають, що люди, які не голосують, з більшою ймовірністю зроблять помилку на побаченні і припинять спілкування, а 21% побоюються, що люди, які не голосують, проведуть перше побачення, розповідаючи про себе.

Розкажіть друзям про новину