Фінський острів заборонив туристам приїжджати на відпочинок з гаджетами
03 Чер 2024, 10:54

Фінський острів заборонив туристам приїжджати на відпочинок з гаджетами

У метушливому сучасному світі відпочинок на острові без телефонного зв’язку для багатьох здається райським.

Cаме тому регіональна рада з туризму Котка-Хаміна разом з креативним агентством SEK оголосили фінський острів Улко-Тамміо першим у світі островом без зв’язку влітку 2023 року.

Проведення часу на природі є життєво важливим способом боротьби з диджитал вигоранням, а його доведений вплив на благополуччя є центральним для туристичного проєкту Visit Kotka-Hamina. Улко-Тамміо, віддалений безлюдний острів з незайманою природою, є ідеальним місцем для того, щоб відчути ці переваги.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В епоху соціальних мереж і менталітету «сфотографуй або цього не було», туристичні напрямки часто пропонують естетично привабливі можливості для фотографій, гідних Instagram. На цьому тлі для Visit Kotka-Hamina було революційною ідеєю запропонувати абсолютно протилежне — місце, де відвідувачі повинні закрити камери та екрани своїх телефонів, щоб вони могли повністю насолодитися реальними враженнями.

Стратегія кампанії значною мірою спиралася на зароблені медіа та силу відібраних інфлюенсерів, озброєних лише фотоапаратами Polaroid, щоб потім поділитися своїм досвідом. Інфлюенсери без телефонів створили цікаву історію і могли досягти цільової аудиторії Visit Kotka-Haminas, коли вони ділилися своїми враженнями після подорожі.

Телефонний детокс під час подорожі виявився цікавим як для фінських, так і для міжнародних ЗМІ. Кампанію висвітлювали такі престижні міжнародні видання, як The Wall Street Journal, CNN, Bloomberg та CBS, а також провідні фінські ЗМІ. Завдяки медіакампанії з’явилося понад 1200 статей у ЗМІ, а потенційна аудиторія склала 3,4 мільярда осіб.

Увага ЗМІ призвела до відчутного зростання кількості подорожей: кількість ночівель у містах Котка, Гаміна та Ловійса зросла на 8,4% порівняно з попереднім роком. Завдяки широкому висвітленню у ЗМІ були повністю розпродані квитки на пороми до острова Улко-Тамміо влітку 2023 року.

Розкажіть друзям про новину