«Де навіть лайка звучить ласкаво»: ролик Etnodim розповів про тугу за домом у неприкрашений спосіб
30 Тра 2024, 18:04

«Де навіть лайка звучить ласкаво»: ролик Etnodim розповів про тугу за домом у неприкрашений спосіб

Креативна агенція Drama Queen зняла щемке відео для Etnodim. Відео зібрало більше півмільйона переглядів за добу і вже стало найпопулярнішим в історії бренду. 

Це робота про дорогу до себе, в усіх сенсах. Про непростий шлях осмислення себе частинкою Батьківщини, про осмислення свого коріння. Ролик спонукає взяти на себе відповідальність стати носієм цього знання, плекати його і передати його далі, своїм дітям і онукам. Навіть якщо ми станемо першими в цьому ланцюжку.
Анна Гончарова
креативна директорка Drama Queen

Цей ролик — про пошук свого коріння та усвідомлення ідентичності. Він став частиною частиною кампанії нової колекції Etnodim «Своя сорочка», що досліджує регіональні особливості Південно-Східних регіонів України: Наддніпрянщини, Приазов’я, Причорномор’я та Буджака (Південна Бессарабія).

Героїнею ролика стала українська танцівниця Марина Кущова — учасниця колективу Apache Crew, яка працювала з артистами Lenny Kravitz, Yung Blud, LatexFauna, Dorofeeva, Monatik, The HARDKISS та багатьма іншими. Хореографині вдалося передати складні емоційні стани героїні, адже вона прожила подібний досвід пошуку власної ідентичності. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У ролику Drama Queen вирішили говорити про тугу за домом у чесний і неприкрашений спосіб. Часто люди сумують саме за незначними деталями, які раніше могли надокучати, але з часом стали рідними. 

Відео зрезонувало великій кількості українців. Ним поділились Альона Гудкова, Валерія Гузема, Джамала, Надя Дорофєєва та інші відомі люди. Наразі ролик зібрав більше 600 тисяч переглядів на сторінці Etnodim та близько 150 тисяч на сторінці Drama Queen.

Глобальна ціль відео — пробудити почуття ностальгії, дорогі людям спогади, нагадати про їхнє коріння, про те, як це — бути «в своїй сорочці».
кажуть Etnodim

Ролик знімали у Києві, Парижі та Карпатах разом зі студією продакшину tvlab. Музику створили українські музиканти Дмитро Авксентьєв (Koloah) та Андрій Показ.

Розкажіть друзям про новину