Креативна агенція Drama Queen зняла щемке відео для Etnodim. Відео зібрало більше півмільйона переглядів за добу і вже стало найпопулярнішим в історії бренду.
Цей ролик — про пошук свого коріння та усвідомлення ідентичності. Він став частиною частиною кампанії нової колекції Etnodim «Своя сорочка», що досліджує регіональні особливості Південно-Східних регіонів України: Наддніпрянщини, Приазов’я, Причорномор’я та Буджака (Південна Бессарабія).
Героїнею ролика стала українська танцівниця Марина Кущова — учасниця колективу Apache Crew, яка працювала з артистами Lenny Kravitz, Yung Blud, LatexFauna, Dorofeeva, Monatik, The HARDKISS та багатьма іншими. Хореографині вдалося передати складні емоційні стани героїні, адже вона прожила подібний досвід пошуку власної ідентичності.
У ролику Drama Queen вирішили говорити про тугу за домом у чесний і неприкрашений спосіб. Часто люди сумують саме за незначними деталями, які раніше могли надокучати, але з часом стали рідними.
Відео зрезонувало великій кількості українців. Ним поділились Альона Гудкова, Валерія Гузема, Джамала, Надя Дорофєєва та інші відомі люди. Наразі ролик зібрав більше 600 тисяч переглядів на сторінці Etnodim та близько 150 тисяч на сторінці Drama Queen.
Ролик знімали у Києві, Парижі та Карпатах разом зі студією продакшину tvlab. Музику створили українські музиканти Дмитро Авксентьєв (Koloah) та Андрій Показ.