Британський виробник печива McVitie’s провів свій перший національний чемпіонат із занурення печива.
Перший конкурс був проведений на честь Національного дня печива, і учасники з усієї країни зібралися разом, щоб зійтися в серії «занурень».
Кожне «занурення» перевіряє здатність конкурсантів перевершити свого суперника, занурюючи печиво в гарячий напій на якомога довший час, поки воно не розсиплеться. Після серії напружених раундів перемогу здобув лондонець Саймон Гірма.
Занурення глибоко вкоренилося в британську культуру, і McVitie’s, випікши своє перше печиво у 1839 році, є невід’ємною частиною цього ритуалу вже понад 180 років.
Джеймс Кінг, представник McVitie’s, сказав: «Як справжній оригінальний виробник печива, McVitie’s знає про позитивний соціальний вплив об’єднання людей за чашкою чаю з печивом. Тож, давай повеселимося, Британіє! Зберіть друзів або суперників і станьте чемпіоном із занурення. Тренуйся і побачимося на чемпіонаті наступного року».
McVitie’s хоче надихнути націю до участі у змаганнях із занурення печива, влаштовуючи їх з друзями, родиною чи колегами. Усіх, хто приєднується до змагань, заохочують ділитися акцією в соціальних мережах, позначаючи @McVitiesOfficial, використовуючи хештег #McVitiesDunkOff.
Креативна агенція Taylor Herring працювала над цією кампанією.