Колишній футболіст збірної Англії Девід Бекхем став глобальним амбасадором онлайн-ритейлера AliExpress, що належить китайській технологічній групі Alibaba.
У такий спосіб Aliexpress прагне наздогнати свого конкурента, маркетплейс Temu, а також збільшити глобальні продажі, оскільки зростання внутрішньої електронної комерції сповільнюється.
Раніше цього року AliExpress також став спонсором Євро-2024, який розпочнеться в червні, і інвестує мільйони доларів у знижки, акції та залучення, щоб привабити інтернет-споживачів.
Рекламна кампанія за участю Бекхема буде приурочена до турніру УЄФА і заохочуватиме споживачів «виграти більше з AliExpress».
Рішення про запуск рекламної кампанії було прийнято після того, як материнська компанія Temu, PDD Holdings, провела подібну кампанію у США під час Супербоулу цього року, заохочуючи споживачів «робити покупки, як мільярдери».
За даними американської компанії мобільного аналізу Apptopia, кількість завантажень застосунку Temu в день фінальної гри Супербоулу підскочила одразу на 34% порівняно з днем раніше, тому AliExpress також вирішив зосередитися на футбольних фанатах.