«Коли чоловік попросив скоротити витрати»: інтернет-магазин косметики та парфумерії звинуватили у сексизмі
29 Тра 2024, 10:49

«Коли чоловік попросив скоротити витрати»: інтернет-магазин косметики та парфумерії звинуватили у сексизмі

Користувачі соцмереж звинуватили у сексизмі інтернет-магазин парфумерії та косметики Makeup.ua через нове рекламне відео під назвою «Коли чоловік попросив скоротити витрати», де жінка відрізає шматок чеку, а потім фарбує губи.

Засновниця та CEO комунікаційної агенції Friends of Brands Ольга Різниченко відреагувала на рекламу і написала: «Коли купувала за кревні зароблені на MAKEUP, але більше не буду, бо от як вони уявляють свою цільову».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Загалом аудиторія негативно сприйняла відео Makeup.ua. Під роликом користувачі писали про те, що «маркетологи одним махом відсікли клієнток, які самі заробляють на косметику» та «повіяло 60-ми і дружинами-домогосподарками, яких повністю контролював чоловік».

Проте були і такі, хто не побачив у відео сексизм. Одна користувачка написала, що «так мало жінок у нас лишилося з почуттям гумору і без я сама головного мозку, чи що?», а інша зазначила: «А що заважає заробляти самій і витрачати гроші чоловіка? 😂 Чого це фу?».

Розкажіть друзям про новину