Користувачі соцмереж звинуватили у сексизмі інтернет-магазин парфумерії та косметики Makeup.ua через нове рекламне відео під назвою «Коли чоловік попросив скоротити витрати», де жінка відрізає шматок чеку, а потім фарбує губи.
Засновниця та CEO комунікаційної агенції Friends of Brands Ольга Різниченко відреагувала на рекламу і написала: «Коли купувала за кревні зароблені на MAKEUP, але більше не буду, бо от як вони уявляють свою цільову».
Загалом аудиторія негативно сприйняла відео Makeup.ua. Під роликом користувачі писали про те, що «маркетологи одним махом відсікли клієнток, які самі заробляють на косметику» та «повіяло 60-ми і дружинами-домогосподарками, яких повністю контролював чоловік».
Проте були і такі, хто не побачив у відео сексизм. Одна користувачка написала, що «так мало жінок у нас лишилося з почуттям гумору і без я сама головного мозку, чи що?», а інша зазначила: «А що заважає заробляти самій і витрачати гроші чоловіка? 😂 Чого це фу?».