Банк HSBC Argentina та агенція DAVID Buenos Aires попереджають, що кіберзлочинці заробляють на життя за наш рахунок.
Після успішної кампанії «Dear Customer» HSBC Argentina знову робить ставку на гумор у новій кампанії «Succession», щоб підвищити обізнаність про проблему, яка продовжує зростати в Аргентині та світі.
Минулого року в Аргентині було зареєстровано понад 1,2 мільярда спроб кібератак, і кіберзлочинність стала однією з найпоширеніших і найшкідливіших практик в країні. У цих видах злочинів кіберзлочинці обманом змушують людей надавати їм особисту та конфіденційну інформацію, таку як паролі, банківські реквізити та номери кредитних карток.
Цей сумний стан речей стає зрозумілим, коли зачитування заповіту розігрується в жартівливій, тривожній манері, щоб попередити глядачів про дорогі наслідки кіберзлочинності. У ролику «бенефіціари» в кімнаті представляли різні типи шахраїв, а заповіти ілюстрували цінні речі, які жертви можуть втратити.
У цьому контексті HSBC Argentina вкотре вирішив розпочати нову потужну кампанію з підвищення обізнаності та інформування про ризики роботи в Інтернеті, а також про те, як захистити особисту інформацію, щоб не стати жертвою.
«Завдяки нашій попередній кампанії «Dear Customer» ми дізналися, що кіберзлочинність постійно розвивається і є проблемою, яку необхідно вирішувати не лише в Аргентині, а й в усьому світі. Це дуже серйозне питання, яке впливає на життя мільйонів людей, і ми твердо переконані, що воно має бути частиною суспільного порядку денного», — говорить виконавчий креативний директор DAVID Buenos Aires Ніколас Вара.
Кампанія транслюватиметься на телебаченні, в кінотеатрах та в диджитал форматах.