Рік тому креативна агенція banda запустила новий юніт, який спеціалізується на тактичних кампаніях, щоб привертати увагу до бренду в реальному часі. Нещодавно команда юніту реалізувала проєкт для онлайн-страхової VUSO.
Людяність бренду — незвично для категорії страхування
Завданням, із яким звернулася команда VUSO до banda звучало так: потрібно розповісти про автоцивілку людям, які шукають, де її купити. Зазвичай страхові компанії говорять, що вони найкращі та чому обрати їх — лише одні плюси.
Команда ж хотіла додати людяності. Взяти за основу ситуацію, яка траплялась з кожним водієм чи водійкою. Правда в тому, що про страховку згадуєш зненацька: займаєшся своїм, а потім «А коли термін спливає?», «А де вона в мене?», «Коли я її взагалі робив?». І вже голова квадратна. Так і визначили, що хочеться асоціюватись з цим знайомим раптовим моментом.
Місяць від брифу до ефіру
«Одні з найважливіших скілів, які ми прокачуємо в командах — швидкість і адаптивність. Неможливо робити пів року те, що бренду треба сказати вже сьогодні» — каже Максим Борітко, креативний директор та керуючий партнер banda. Оскільки юніт працює з короткою формою контенту, де повідомлення має зчитатись за 6 секунд, команда має бути гнучкою до правок клієнта.
«Що сьогодні коментувати, а на що не дивитись?»
Команда попередила клієнта, що на щотижневих зустрічах не буде показувати грандіозних през на 60 слайдів, а приноситиме драфти. Зазвичай ідея довго живе на рівні сценарію, і це тривожно як для клієнта, так і для команди, бо ніхто не знає, що вийде в кінцевому результаті. А тут команда рухалась покроково, де кожен етап вигадування одночасно був і реалізацією. Так простіше і на рівні правок, коли під кінець проєкту не потрібно все в паніці переробляти.
«Вигадали ідею — одразу перевірили її в аніматику. Так, із першої спроби бачимо, чи працює ідея у форматі 6-ти секунд. А далі придумали нову деталь — одразу додати до драфту. Тоді і кожна зустріч з клієнтом — це вже не презентація ідей, а плюс одна ітерація змін до аніматику, який поступово перетворюється у фінальний готовий ролик», — каже Саша Щербакова, креативна лідерка команди.
Зйомка на телефон
«Останні аніматики я знімала на телефон у своїй машині. Зняла їх за півгодини й побігла монтувати — мені в них подобалось майже все. А коли настав день зйомок, ми і поставились до нього, як до дня зйомок: взяли камеру, світловідбивачі, команду з шести людей і поїхали за місто, щоб нічого не заважало. Знімали весь світловий день. А вдома я все передивилась і зрозуміла — ну геть перестарались. Відзняті відео виглядали штучно, якщо порівнювати з невимушеною картинкою аніматиків. Вирішили перезняти в той самий день у мене під під‘їздом, на передню камеру Айфона, з маленьким світилком. Звук теж писали на телефон. Відзняли за дві години й були щасливі. Класна реклама не обов‘язково має робитись на крутезну техніку», — розповіла Саша Щербакова, креативна лідерка команди.