Liquid Death розігрує винищувач за $400 000
22 Тра 2024, 11:27

Liquid Death розігрує винищувач за $400 000

Цього літа бренд консервованої води Liquid Death робить те, чого не робила жодна інша компанія з виробництва напоїв в історії людства — дарує справжній 2-місний літак, який розвиває швидкість майже 470 миль/год з тягою майже 3800 фунтів.

Це справжній реактивний літак, який матиме дійсний та ефективний спеціальний сертифікат льотної придатності FAA. (Пілот не включений).

Вона справжня? Абсолютно. Liquid Death відомі своїми трюками. Цього разу вони просто перевершили самі себе.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Один фанат виграє кастомізований винищувач Аеро L-39 «Альбатрос» вартістю 400 000 доларів США, який отримав назву «Дегідратор» (тому що його тяга «звільнить вас від рідини і змусить вас спорожнити шлунок»).

Щоб виграти літак, а також шість безкоштовних місяців оренди місця в ангарі за межами Чикаго, річний запас Liquid Death і спеціальний фірмовий льотний шолом, фанати просто повинні купити Liquid Death і завантажити фотографію чека на сайт кампанії, щоб взяти участь у розіграші. Чим більше банок буде придбано до 4 вересня, тим більше шансів. Люди можуть брати участь до 400 разів, і кожна з них є заявкою на участь у розіграші.

Переможець повинен буде оплатити всі витрати, пов’язані з володінням і експлуатацією літака, включаючи паливо і найм пілота, якщо у нього немає ліцензії на керування літаком. Але якщо він не хоче літак, є альтернативний грошовий приз у розмірі 250 000 доларів США.

Шестизначна сума призу є відсиланням до розіграшу літака компанією Pepsi у 1996 році. Pepsi запропонувала винищувач «Гаррієр» кожному, хто зміг би накопичити 7 мільйонів балів Pepsi Points у програмі лояльності бренду. Але це був жарт, який виявився дуже дурним. Переможець подав на Pepsi до суду, і хоча він не виграв справу, суд встановив, що жодна розумна людина не могла повірити, що компанія серйозно мала намір передати літак вартістю приблизно 37,4 мільйона доларів США. Pepsi отримала неприємностей, які посилилися після виходу документального серіалу Netflix про цю невдачу.

Розкажіть друзям про новину