Литовська винокурня представила напій на честь ув’язнення корумпованого політика
21 Тра 2024, 16:29

Литовська винокурня представила напій на честь ув’язнення корумпованого політика

Елігіюс Масюліс, колишній міністр транспорту і зв’язку Литви, був спійманий на гарячому під час отримання хабара в розмірі 90 000 євро від впливового бізнес-конгломерату в 2016 році. Гроші були знайдені захованими в ящику з-під горілки, але Масюліс стверджував, що це була позика, принісши власноручно написаний договір.

Ця судова справа стала випробуванням верховенства права в Литві, оскільки потужні бізнес-конгломерати могли легко купити політичний вплив і виграти справу. Народ був розлючений, і справедливість врешті-решт перемогла. Масюліс був засуджений до тюремного ув’язнення за отримання хабара 22 жовтня 2023 року.

Винокурня Pakruojis Manor Distillery та агенція Not Perfect Lithuania побачили можливість створити спеціальний напій, щоб відзначити цю подію, але зробили це дуже швидко, поки справа була ще свіжою в пам’яті народу. Всього за 72 години після того, як Масюліс був засуджений до тюремного ув’язнення, вони створили, розробили, виготовили та запустили в продаж спеціальний пам’ятний напій під назвою «Paskoline».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Пляшка продавалася у спеціальній коробці з вирізаним віконцем, що робило її схожою на тюремну камеру. Коробка була достатньо великою, щоб вмістити 90 000 євро, і до неї додавався договір позики на випадок, якщо з’явиться поліція.

Для просування «Paskoline» у Литві, де реклама алкоголю заборонена, вони відтворили місце злочину, де лімітовану серію пляшок передавали інфлюенсерам у машині, в якій був спійманий Масюліс. Відео швидко стало вірусним у соціальних мережах. Концепція продукту, дизайн упаковки, активація на місцях та соціальні мережі привернули увагу нації, і всі 2 000 пам’ятних пляшок «Paskoline» були розпродані в перший же день запуску продукту.

«Paskoline» — це салют верховенству права в Литві та тост за ефективність креативу. Зважаючи на високий попит, Pakruojis Manor Distillery включив «Paskoline» до своєї регулярної лінійки продукції. Сьогодні його можна знайти в магазинах та онлайн.

Розкажіть друзям про новину