Українська мережа ресторанів створила настільну гру та музичну коробку цукерок до Дня Києва
21 Тра 2024, 16:23

Українська мережа ресторанів створила настільну гру та музичну коробку цукерок до Дня Києва

Мережа ресторанів Milkbar представила святкову колекцію до 1542-річчя Києва, присвячену любові до головного міста країни. До колекції входить настільна гра, торт та музична коробка цукерок.

Гра «Мій Київ» є твістом на монополію, де є гральне поле, фішки, картки та впізнавані точки, які знає кожен киянин.

«Вперше ми придумали цю гру, щоб ви могли поділитися з друзями відчуттями про Київ, а тепер зробили ресток, бо задоволення від неї побило всі очікування та рекорди», — коментує Milkbar.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Музичка коробка цукерок із яскравим дизайном грає пісню «Києве мій».

Всередині неї шоколадний трюфель з додаванням вершків, рому, фундучного праліне та лісового горіха.

«Так, це нова коробка ваших улюблених цукерок, і до дня Києва ми навмисно зробили так, щоб вона заграла пісню, від якої завжди щемко у серці, бо це ж «Києве мій», — написала команда Milkbar.

Любителі солодкого також мають можливість замовити спеціальний святковий торт «Києве мій», який складається з мигдалевої меренги з горіхами, двох видів масляного крему з додаванням фундучного праліне та шоколаду.

Розкажіть друзям про новину