TikTok тестує можливість завантаження 60-хвилинних відео
17 Тра 2024, 16:12

TikTok тестує можливість завантаження 60-хвилинних відео

TikTok тестує можливість для користувачів завантажувати 60-хвилинні відео. Ця функція доступна обмеженій групі користувачів на окремих ринках, і соцмережа заявляє, що не має найближчих планів зробити її доступною для широкого загалу.

Ця функція, яку вперше помітив консультант із соціальних мереж Метт Наварра, знаменує собою відхід від початкового формату TikTok. На момент запуску застосунок дозволяв користувачам завантажувати 15-секундні відео, але за останні кілька років TikTok збільшив цей ліміт. Хоча cоцмережа здобула популярність завдяки коротким відео, вона поступово переходить на довготривалий контент, щоб побороти одного зі своїх найбільших конкурентів — YouTube.

Post by @mattnavarra
View on Threads

Мета збільшення ліміту часу — дати креаторам можливість експериментувати з новими або розширеними типами контенту з більшою гнучкістю. Надаючи їм можливість завантажувати 60-хвилинні відео на TikTok, компанія, ймовірно, сподівається, що креатори, які зазвичай розміщують свій контент на YouTube, також будуть розміщувати свої відео на її платформі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Збільшення часового ліміту може також дозволити розміщувати на TikTok новий тип контенту — повні епізоди телешоу. Минулого року стримінговий сервіс Peacock виклав перший епізод серіалу «Killing It» для безкоштовного перегляду на TikTok, але він був розбитий на п’ять частин. Проте, якщо TikTok запровадить 60-хвилинний ліміт на завантаження відео, мережам більше не доведеться розбивати епізод на кілька частин.

Багато мереж вже завантажують перший епізод телешоу на YouTube, щоб залучити нових глядачів, і з цим розширеним лімітом часу вони могли б робити те ж саме в TikTok. Телеканали вже використовують TikTok для залучення глядачів, а збільшений ліміт часу завантаження може заохотити їх ділитися більшою кількістю контенту в TikTok.

Як і у випадку з будь-якою тестовою функцією, не відомо, коли і чи планує TikTok широко запустити можливість завантаження 60-хвилинних відео.

Розкажіть друзям про новину