Знову і знову поняття «водіння, як у жінки» звучить як сексистська образа для людей, які погано водять.
Виявляється, жінки водять краще, ніж чоловіки, наголошує кампанія від агенції Media.Monks для Victimes & Citoyens у Франції, асоціації, яка надає підтримку жертвам дорожньо-транспортних пригод і підвищує обізнаність про безпеку дорожнього руху.
«Drive Like a Woman» — це зовнішня реклама з чоловіками за кермом та статистикою, яка показує, що більшість смертельних ДТП у Франції стаються з вини чоловіків. Реклама містить слоган «Керуй автомобілем, як жінка», який вказує на те, що це може врятувати життя, оскільки жінки, як правило, є безпечнішими водіями.
Ця епатажна кампанія одночасно звертається як до безпеки дорожнього руху, так і до мізогіністичних стереотипів, припускаючи, що водити, як жінка — це не образа, як багато хто думає.