Absolut та Sprite перетворили білборди на гігантські ковдри для пікніка, щоб допомогти лондонцям насолодитися незапланованою тусовкою у лондонському парку Клепгем-коммон.
Експериментальна активація, що збігається із запуском нового готового до вживання коктейлю, який поєднує в собі ці знакові напої, оспівує найкращі незаплановані моменти в житті.
Створена агенцією WPP Open X під керівництвом Grey та за підтримки BCW, GOAT і VML, кампанія «Hangout-of-home» є частиною об’єднаної бренд-платформи напоїв «Planned for the Unplanned».
«У суспільстві, яке прагне жити за планом, Absolut Vodka & Sprite запрошує людей насолоджуватися незапланованими моментами життя, — зазначила Мар’яна Бранко, провідна категорійна менеджерка компанії Coca-Cola Company ARTD в Європі. — Ми раді представити платформу «Planned for the Unplanned» нашим споживачам у Лондоні за допомогою цієї унікальної інтерактивної активації і сподіваємося, що вони відчують натхнення залишити місце для незвіданого і влаштовувати власні спонтанні вечірки з друзями протягом літа і не тільки».
Після активації більш широка інтегрована кампанія буде розгорнута на різних європейських ринках, включаючи Великобританію, Іспанію, Німеччину та Нідерланди.
Віце-президентка з глобального маркетингу Absolut Vodka Дебасрі Дасгупта додала: «Ми раді бачити наступну ітерацію Absolut Vodka & Sprite із запуском цієї кампанії. Absolut завжди був ключовим гравцем для ідеального поєднання на будь-якій вечірці, тому запрошення споживачів спробувати Absolut Vodka & Sprite під час спонтанних незапланованих посиденьок з друзями не може бути більш вірним для нашого бренду».