Агенції, студії, бренди та фрілансери з 38 країн світу були оголошені переможцями 103-ї щорічної церемонії нагородження ADC.
Журі присудило цьогорічний престижний «Чорний куб» ADC за найкращу роботу «ADLaM» від агенції McCann New York для компанії Microsoft. Агенція також отримала ADC Designism Cube за роботу, що найкраще заохочує до позитивних соціальних та політичних змін, Best of Discipline у категорії Typography, а також два Золоті Куби, по одному в категоріях Brand/Communications Design, Design for Good: Series, і Typography, Design for Good.
FCB New York було визнано агентством року за версією ADC. Агентство отримало три нагороди Best of Disciplines, дев’ять золотих кубів, три срібні, три бронзові та чотири нагороди Merit.
Цьогорічними переможцями 103-ї щорічної премії ADC стали:
- Агентство року — FCB New York;
- Бутік-агентство року — Banana Balloon Shenzhen;
- Агенція року у сфері брендингу — Google Brand Studio San Francisco;
- Дизайнерська команда року — The New York Times Magazine New York;
- Бутік-дизайн студія року (нічия) — OlssønBarbieri Oslo, PILLS Beijing;
- Мережа року — FCB Global;
- Продюсерська компанія року — Helo West Hollywood;
- Музична та звукова компанія року (нічия) — Citizen Music New York, DaHouse Audio Los Angeles;
- Бренд року — AB InBev, Michelob ULTRA;
- Некомерційний клієнт року — Цифрова публічна бібліотека Америки;
- Фрілансер року (за версією The One Club та Working Not Working) — Мішель Вотт;
- Приз глядацьких симпатій — TBWA\Media Arts Lab Los Angeles «Fuzzy Feelings» для Apple.
Переможці 103-ї щорічної премії ADC в категоріях:
- Реклама: агенції VML Colombia Bogotá та Grey Colombia Bogotá з проєктом «Life Extending Stickers» для ритейлера Makro Colombia.
- Дизайн одягу/аксесуарів/взуття: агенція Serviceplan Germany «AIZOME ULTRA An innovative method to create textiles with lasting health benefits» для виробника постільної білизни зі сталого текстилю AIZOME;
- Дизайн архітектури/інтер’єру/середовища: PILLS Beijing «Wu Jian’an Solo Exhibition» за створення виставки художника Ву Цзяньань «Величезні піщані дюни — це дно моря» для Міжнародного центру мистецького обміну Сілк Роуд та Музею мистецтв CAFA;
- Штучний інтелект: агенція FCB New York та 456 Studios New York «Dreamcaster» для пивного бренду Michelob ULTRA від компанії AB InBev.
- Бренд-/комунікаційний дизайн: агенції VML Colombia Bogotá та Grey Colombia Bogotá з проєктом «Life Extending Stickers» для ритейлера Makro Colombia;
- Бренд-сайд/Інхаус: Squarespace New York та Superprime Los Angeles «Marty & Francesca Make A Website» для компанії зі створення та розміщення веб-сайтів Squarespace;
- Експериментальний дизайн: агенції FCB New York та 456 Studios New York «Dreamcaster» для пивного бренду Michelob ULTRA від компанії AB InBev;
- Геймінг: Google Mountain View та Google Brand Studio San Francisco «Google Search Playground» для Google;
- Ілюстрація: Dentsu Inc. Tokyo «My Japan Railway» для JR Group, групи приватних японських залізничних підприємств;
- Інтерактив: агенція FCB New York та 456 Studios New York «Dreamcaster» для пивного бренду Michelob ULTRA від компанії AB InBev;
- Моушн/кіноремесло: агенція HeimatTBWA\Germany, Revolver Sydney та Tony Petersen Film GmbH Berlin «The Square Meter» для мережі DIY-магазинів Hornbach Baumarkt AG;
- Дизайн паковання: агенція OlssønBarbieri Oslo «Avamposto Gin» для виробника джину Avamposto Gin;
- Фотографія: The New York Times Magazine для власного проекту «Життя хлопчика на лінії фронту», який розповів про 11-річного хлопчика з Донбасу та його життя, трансформоване війною;
- Продакт-дизайн: TBWA\Hakuhodo Inc. Tokyo та Quantum Inc. Токіо та продюсерська компанія Robot Communications «Shellmet» для виробничої компанії Koushi Chemical Industry Co., що виготовляє продукти, в основі яких лежать пластмаси;
- Дизайн публікацій: дизайнерка Вейвей Чжоу «Cuban Chinese» для видавництва Нанкінського університету у Китаї;
- Типографія: агенція McCann New York з проєктом «ADLaM» для компанії Microsoft.
Повний список усіх переможців 103-ї щорічної церемонії нагородження ADC можна переглянути тут.