15 Тра 2024, 11:58

Для людей із порушеннями слуху створили футболку, яка допомагає відчути звук футболу

Щоб відзначити Тиждень поширення інформації про людей із порушеннями слуху, компанія з організації живих подій та вражень Sela випустила ролик «Unsilence The Crowd».

Дослідження, проведене RNID, показало, що 71% опитаних людей вважають, що нові технології можуть бути використані для покращення вражень від матчу та зробити спортивні події більш доступними.

З огляду на це, Sela вирішила покращити досвід вболівальників, співпрацюючи з розробниками носимих технологій CuteCircuit для впровадження тактильної технології у футболки, щоб перетворити шум стадіону на сенсорні відчуття, які дозволяють вболівальникам із порушеннями слуху відчути атмосферу футбольного матчу в абсолютно новий спосіб.

Кампанія також підтримується PRISM Sport + Entertainment, підрозділом агентства VML, та консультантами з комунікацій та стратегії Spectacle Partners, і проводиться у партнерстві з футбольним клубом «Ньюкасл Юнайтед» та Royal National Institute for Deaf people, національною благодійною організацією для людей, які втратили слух.

Дебютувавши на грі Прем’єр-ліги проти «Тоттенхем Хотспур» у суботу 13 квітня, вболівальники із порушеннями слуху Девід Вілсон і Раян Грегсон, а також всі 11 талісманів гри, були в натовпі, щоб випробувати цю технологію. Ролик висвітлив як її, так і те, як вона змінила їх враження від гри.

«Кожен п’ятий дорослий у Великобританії має порушення слуху або його втрату, але люди часто стикаються з бар’єрами в повсякденному житті, в тому числі на спортивних заходах, — сказала Тері Девайн, директор з питань інклюзії в RNID. — Фантастично бачити, що Sela та «Ньюкасл Юнайтед» лідирують у просуванні цієї технології, яка може мати реальний і тривалий вплив на те, як люди з порушеннями слуху або його втратою сприймають спорт. Ми раді бути частиною цієї співпраці і сподіваємося, що вона покладе початок розмовам серед футбольних фанатів про втрату слуху і заохотить інші футбольні клуби покращити свою гру і забезпечити повну залученість таких вболівальників».

Щоб увічнити цю подію, Sela взяла на себе зобов’язання надавати цю технологію на всіх майбутніх домашніх матчах «Ньюкасл Юнайтед». Компанія сподівається, що її дії надихнуть футбольні клуби Прем’єр-ліги, Європи та інших країн на подальші зусилля з покращення доступності, і протягом наступних місяців планує здійснити турне з цією технологією, щоб продемонструвати інновацію на ринках по всьому світу.

Розкажіть друзям про новину