Бренд кетчупу Heinz зробив сміливий крок, щоб привернути увагу компанії, відповідальної за розробку емодзі. Незважаючи на постійні прохання шанувальників кетчупу з усього світу створити його, емодзі приправи досі не був включений.
Щоб підкреслити цей факт, Heinz розмістив мініатюрні білборди біля штаб-квартири компанії Unicode, що займається розробкою емодзі, в Лос-Анджелесі, заявляючи про запуск справжнього емодзі кетчупу — колекційної та лімітованої мініатюри культової пляшки з кетчупом усередині.
На мінібілбордах зображена культова мініатюрна пляшечка Heinz, що супроводжується переконливими повідомленнями, які заявляють про ініціативу та підкріплюють твердження бренду, що якщо це кетчуп, то це має бути Heinz, навіть якщо це емодзі.
З 10 мл свіжого, натурального кетчупу, справжній емодзі імітує дизайн пляшки Heinz з її культовою етикеткою та унікальною кришкою. Спеціальне видання, розроблене з використанням екологічно чистих матеріалів, з’явилося в магазинах і ресторанах по всій Бразилії.
Щоб посилити повідомлення та заохотити ще більше шанувальників до дій у соціальних мережах, Heinz об’єднався з бразильським треп-виконавцем Луккасом Карлосом та групою інфлюенсерів. Вони залучили свою аудиторію, позначивши компанію, відповідальну за розробку емодзі, і ще раз висловивши колективне бажання створити емодзі з кетчупом.