Один із найбільших VPN-провайдерів Surfshark представив провокаційний трюк — вантажівку, у якій посеред прозорого вантажного відсіку сидить на унітазі чоловік.
Інсталяція Surfshark має на меті змусити людей замислитися над тим, чому їм комфортно ділитися інтимними даними у своїх соціальних акаунтах, але не в цьому інтимному (і найприроднішому) акті.
Between #NYC & #London I’ve seen some weird/funny 💩(pun intended).
— Scott Foster – #TraitorsSuck (@AD_Foster) May 9, 2024
This might win the prize. Clever @surfshark pic.twitter.com/nJqAtokqQH
«Кампанія має на меті підняти дискусію про приватність в Інтернеті — так само, як ви не хочете, щоб стіни вашого туалету були прозорими, ви не повинні хотіти, щоб ваші дані були легкодоступними для третіх (і потенційно зловмисних) сторін, — сказала Ліна Сурвіла, прессекретарка Surfshark. — Ми хочемо, щоб люди серйозно ставилися до своєї приватності, були обережними при обміні даними в Інтернеті та використовували належні інструменти кібербезпеки (наприклад, VPN та антивірус) при перегляді вебсторінок».