Ролик Martini закликав вийти за межі повсякденності та насолодитись коктейлями
10 Тра 2024, 12:32

Ролик Martini закликав вийти за межі повсякденності та насолодитись коктейлями

Нова кампанія бренду вермуту Martini «Dare to Be» запрошує споживачів залишити свої повсякденні образи позаду та перевтілитися у щось більш зухвале.

Ролик продемонстрував сміливу, магнетичну італійську енергію та зобразив стильно одягнених людей, чиє вбрання маскує їх на різноманітному тлі. Вони вибіжали і зібрались разом, щоб насолодитись коктейлями та дружнім спілкуванням.

Кампанія створена агенціями AMV BBDO та BBDO New York.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину