Ролик Martini закликав вийти за межі повсякденності та насолодитись коктейлями
10 Тра 2024, 12:32

Ролик Martini закликав вийти за межі повсякденності та насолодитись коктейлями

Нова кампанія бренду вермуту Martini «Dare to Be» запрошує споживачів залишити свої повсякденні образи позаду та перевтілитися у щось більш зухвале.

Ролик продемонстрував сміливу, магнетичну італійську енергію та зобразив стильно одягнених людей, чиє вбрання маскує їх на різноманітному тлі. Вони вибіжали і зібрались разом, щоб насолодитись коктейлями та дружнім спілкуванням.

Кампанія створена агенціями AMV BBDO та BBDO New York.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину