Канадська мережа ресторанів відкрила кімнату гніву для розчарованих хокейних шанувальників
08 Тра 2024, 15:42

Канадська мережа ресторанів відкрила кімнату гніву для розчарованих хокейних шанувальників

Коли хокейні команди вилітають з плей-офф, їхні вболівальники можуть бути дуже емоційними. Канадська мережа ресторанів Boston Pizza вирішила допомогти торонтонцям випустити пар та підтримати їхні емоції.

Після того, як «Торонто Мейпл Ліфс» вилетів у сьомій грі проти «Бостона», Boston Pizza швидко мобілізувалася, щоб створити кімнату гніву в ресторані, де вболівальники могли виплеснути своє розчарування і знову вболівати за інші канадські команди, що залишилися в плей-оф.

Ініціатива була створена у партнерстві з агенцією Camp Jefferson.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Виліт «Торонто» болючий, але ми тут, щоб полегшити розчарування. І що може бути кращим місцем для цього, ніж місце з назвою «Бостон» у назві? — сказав Джеймс Кавалецький, віце-президент з маркетингу Boston Pizza International. — Ми заохочували фанатів «Торонто» розслабитися, повеселитися, а потім повернутися до вболівання за інші канадські команди, насолоджуючись іграми у ВР».

Кімната гніву BP була швидко створена на наступний день після вильоту «Торонто» з плей-оф на парковці місцевої піцерії Boston Pizza, і вона була доступна для фанатів, щоб виплеснути своє розчарування від вильоту протягом двох днів. Коли люди виходили з кімнати гніву, їм давали подарункову картку BP, щоб вони могли попрямувати до BP, щоб повболівати за інші канадські команди.

Ця ініціатива є частиною ширшої кампанії BP «Team up for the Win», яка заохочує канадців відкинути свою відданість улюбленій команді під час регулярного сезону і підтримати всі команди, що змагаються, в надії повернути Кубок до Канади вперше з 1993 року.

Просування «Rage Room» відбувалося за допомогою PR та інфлюенсер-маркетингу, а також платної кампанії в соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину