Відверта реклама гарантує, що ті, хто служить іншим щодня, отримають визнання та повагу, на які вони заслуговують.
У маркетинговому середовищі, де знаменитості домінують на білбордах і в глянцевій рекламі, один бренд наважився привернути увагу до справжніх героїв серед людей.
Figs, бренд медичного одягу, відомий своєю підтримкою медичних працівників, запустив нову кампанію на честь Тижня медсестер. Робота під назвою «I am a Nurse» прославляє цих неоспіваних героїв, які роблять набагато більше, ніж просто «дають Тайленор», як стверджує герой ролика.
Зірками реклами стали 11 медсестер, кожна з яких має власну історію, спеціальність та досвід. Серед них Таніка М, тревел-медсестра, Джейк Г, медсестра відділення нейропрогресивної терапії та прихильниця балансу між роботою та особистим життям, і Таванда С, геріатрична медсестра, чий професійний шлях був зумовлений сімейною необхідністю.
Ця робота, повністю розроблена і створена власними силами, є спробою привернути увагу громадськості до роботи медсестер. Зображення медсестер з’являться на білбордах Таймс-Сквер, вони з’являться в рекламі і навіть дзвонили у дзвони на Нью-Йоркській фондовій біржі.
Але підтримка Figs не закінчується на яскравій кампанії. За лаштунками бренд також пропонує програму амбасадорів, яка пропонує різні програми для вирішення унікальних проблем, з якими стикаються медичні працівники, такі як безкоштовні терапевтичні сеанси з ліцензованими професіоналами та організовані заходи для зміцнення спільноти.