Конкурс маркетингових проєктів X-RAY: до кінця терміну подачі заявок залишилося 7 днів
08 Тра 2024, 14:39

Конкурс маркетингових проєктів X-RAY: до кінця терміну подачі заявок залишилося 7 днів

MMR анонсує прийом заявок для участі в Конкурсі маркетингових проєктів X-RAY. Хто став найкращим в кожній з восьми номінацій, ми дізнаємося 25 червня під час MRKTNG марафону. Усі деталі щодо івенту ви знайдете незабаром на сторінках MMR.

Українські компанії вже звикли працювати в умовах суцільної невизначеності та в режимі 24/7 створювати потужні проєкти — соціальні та комерційні — за якими цікаво спостерігати не тільки українській маркетинг-спільноті, а й усьому світові. MMR у рамках конкурсу X-RAY має на меті познайомити громадськість з актуальними проєктами українських компаній, агентств та благодійних фондів.

Ваш проєкт вартий розголосу!

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Номінації X-RAY:

  • Brand Experience. Взаємодія споживачів із брендом в офлайні та/чи онлайні, створення wow-ефекту (у точках продажу, на заходах, створення інтерактивних просторів і т.і.).
  • Соціальний маркетинг. Соціальні кампанії як виключно корпоративні, так і у співпраці з фондами/партнерами.
  • Штучний інтелект. Креативні активації брендів в офлайні та/чи онлайні, реалізовані з використанням ШІ.
  • Ситуативний маркетинг. Активація з реакцією бренду на подію в офлайні та/чи онлайні. 
  • Кампанія в соцмережах. Кампанія, реалізована брендом в Instagram, Facebook, TikTok і т.і.
  • Кампанія за участі інфлюенсера. Маркетингова активація в офлайні та/чи онлайні, для реалізації якої залучено інфлюенсера.
  • Міжнародна кампанія. Офлайн- та/чи онлайн-активація, спрямована на просування України як бренду, вивід продукту/послуги на зовнішній ринок.
  • Колаборація брендів. Об‘єднання двох та більше брендів, що мають спільну мету, задля створення спільної офлайн- та/чи онлайн-кампанії або продукту/послуги.

Заповнити анкету для участі в X-RAY можна за посиланням. Кінцевий термін подачі — 4 червня 23:59.

Участь у конкурсі платна. Один проєкт може бути поданий лише в одну номінацію, а компанія може подати необмежену кількість проєктів для участі в X-RAY. До конкурсу допускаються проєкти, що на момент подачі анкети завершені або мають проміжний результат.

Оцінюватися номінанти будуть у два етапи: онлайн-читачами MMR та експертним журі, склад якого буде оголошено незабаром.

Вартість участі:

  • 1 проєкт — 10 000 грн (до ПДВ)
  • 1 проєкт + 1 кейс — 25 000 грн (до ПДВ)
  • 2 проєкти — 20 000 грн (до ПДВ)
  • 3 проєкти — 25 000 грн (до ПДВ)

Участь в X-RAY більшої кількісті проєктів прораховується індивідуально. Після заповнення анкети з номінантом сконтактує менеджер проєкту.

Розкажіть друзям про новину