15-секундний ролик від українського мобільного оператора з’явився на LED-панелі розміром понад 1600 м2 на площі Таймс-Сквер. Передати вітання світові від України та подякувати американцям за підтримку команда оператора змогла завдяки застосунку TSX. Це найбільш велелюдне місце у Західній півкулі — у середньому Таймс-Сквер щодня відвідують від 300 до 500 тисяч американців та туристів з усього світу.
«Цим відео ми хотіли ще раз нагадати світові про Україну, її заворожливу красу та неймовірних людей. А ще хотіли подякувати всім, хто підтримує українців. Ми відчуваємо це щодня і цінуємо. Технології стирають кордони та дають доступ до будь-якої аудиторії, тож ми не могли пройти повз такої можливості — звернутися до людей за океаном», — зазначила Аві Щупак, керівниця департаменту маркетингових комунікацій lifecell.
Українські бренди вже використовували технологічне рішення TSX, щоб показати себе на Таймс-Сквер. Але вперше до американського народу таким нетрадиційним методом звернувся український мобільний оператор.