Ті, хто не підписаний на преміум-версію Spotify, знають, що реклама може зіпсувати атмосферу їхніх улюблених плейлистів, але бренд пива Budweiser створив новий спосіб реклами за допомогою UninterruptAds — новаторської ініціативи, яка перетворює пісні, у яких згадується назва бренду, на таргетовану рекламу на платформі в Бразилії.
Коли було виявилено, що назва Budweiser присутня у понад 500 треках, доступних на Spotify, пивний бренд вирішив перетворити цю спонтанну промоцію на рекламу, яка не перериває момент прослуховування.
Такі пісні, як «My Luv» бразильського виконавця Kafé, були ретельно запрограмовані на рекламу в плейлистах, що відповідають їхньому жанру, забезпечуючи плавну інтеграцію з користувацьким досвідом.
Проєкт, створений агентством Africa Creative, підкреслює прагнення Budweiser цінувати як фанатів, так і артистів, збагачуючи досвід використання Spotify для публіки та пропонуючи більшу видимість артистам, які опосередковано просували бренд протягом багатьох років.
«Цією стратегією Budweiser показує, що, окрім підтримки, він також є частиною музики. Бренд автентично вписує себе в музичну сцену, сприяючи більш глибокому зв’язку з фанатами та артистами», — сказав Даніель Ваксвазер, CMO компанії Ambev Brazil.
Таїс Альтшуллер, партнер по роботі з клієнтами Spotify, також прокоментував цю ініціативу: «Цей проект використовує аудіоформат як форму контенту, що є абсолютно інноваційним у цьому сегменті. Крім того, ми сегментували кампанію для конкретних аудиторій та ритмів, що зробило рекламу суперорганічною для користувачів».