Постер косметичного бренду назвав вчених жахливими копірайтерами
06 Тра 2024, 10:50

Постер косметичного бренду назвав вчених жахливими копірайтерами

Бренд доглядової косметики The Ordinary представив постер, у якому висміяв нездатність науковців вигадати гарну назву косметичним продуктам.

Креатив розповів історію про те, як люди дивуються тому, що продукти The Ordinary не мають назви. Бренд розповів, як намагався одного разу створити неймінг, проте не вийшло через те, що «вчені — жахливі копірайтери».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину