#СвітНаЇїПлечах: у соцмережах запустили глобальний флешмоб до Євробачення-2024
03 Тра 2024, 15:11

#СвітНаЇїПлечах: у соцмережах запустили глобальний флешмоб до Євробачення-2024

Флешмоб — спільна ініціатива організації BRAND UKRAINE та Міністерства закордонних справ України. Він стартував у соціальних мережах цифрової екосистеми України Ukraine.ua: Facebook, Instagram та LinkedIn, — що сумарно охоплюють понад 3 млн читачів із усього світу, та став частиною більш широкої кампанії на підтримку участі України в Євробаченні-2024.

На флешмоб організаторів надихнули слова пісні «Teresa & Maria», яку цьогоріч на сцені Євробачення виконають представниці України  alyona alyona і Jerry Heil.

Флешмоб мав на меті не лише нагадати глобальній аудиторії про Україну, але й підкреслити силу та незламність жінок.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Наша країна вийшла з глобальною ініціативою, що вкотре продемонструвала світові надзвичайно важливу роль жінок. Однією з наших ключових цілей було популяризувати образ українок, які не тільки вміють красиво співати, а ще й мають величезні силу, сміливість і жагу до перемоги. 

Упродовж останніх десяти років наші жінки воюють і рятують життя на фронті, займаються волонтерством, створюють благодійні фонди, розвивають бізнеси, закривають мільйонні збори, піклуються про дітей, борються з болем утрати коханих і продовжують жити. Вони несуть цілий світ на своїх плечах, — пояснює Марія Липяцька, голова BRAND UKRAINE. У пісні, яка представляє Україну на Євробаченні 2024, є рядок: «Що б там не було, світ на її плечах» («No matter what, the world is on her shoulders»). Ми прагнемо, щоб ці слова потрапили в серце кожного, хто їх почує, і щоб уся Україна, увесь світ, справді побачили й усвідомили складність викликів, які звичайні українки долають щодня”.

Флешмоб підтримують артисти, блогери, лідери думок і громадські діячі. Щоби стати його частиною, потрібно опублікувати на своїх сторінках у соціальних мережах розповідь і фото або відео жінки, чия історія вражає та надихає, із гештегом #СвітНаЇїПлечах (#WorldOnHerShoulders) та в супроводі пісні «Teresa & Maria». Українців, які хочуть долучитися до флешмобу, організатори також закликають підтримувати українських виконавиць на Євробаченні та нагадувати іноземній аудиторії про нашу боротьбу, яка триває.

Розкажіть друзям про новину